حضور در نمایشگاه محیط زیست به رشد گردشگری کمک می‌کند


 معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی امروزدربازدید ازغرفه سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه محیط زیست از تناسب حضور افراد و بخش های مختلف در افزایش کیفیت ارائه و معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری ابراز خرسندی کرد.

به گزارش میراث آریا ( chtn)، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در بازدید ازغرفه سازمان در  نمایشگاه محیط زیست وآشنایی با دستاوردهای جدید درزمینه محیط زیست و گردشگری افزود: سازمان میراث فرهنگی و سازمان محیط زیست غرابت و سرفصل های مشترک بسیاری برای همکاری با یکدیگر دارند که به طبع آن فعالیت های مشترکی در حوزه های مختلف از جمله جاذبه های طبیعی، مناطق روستایی، منابع طبیعی و به ویژه طبیعت گردی است هم چنین این امر مهم نیازمند تعامل نزدیک این دو سازمان با یکدیگر است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته ملی طبیعت گردی یکی از حوزه های مشترک میان سازمان میراث فرهنگی و دو سازمان محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری است و به مشارکت ونزدیکی این سه سازمان کمک می کند، به همین جهت تفاهم نامه هایی در چهارچوبهای معین در حوزه گردشگری و منابع طبیعی به امضا رسیده که بر اساس آن منابع طبیعی که دارای جاذبه های گردشگری هستند بیشترو کامل ترمعرفی شود.
معاون گردشگری سازمان با تاکید بر مثبت حضور سازمان دراین نمایشگاه گفت: حضور سازمان در این نمایشگاه می تواند به همفکری و هم افزایی و رشد هر چه بیشتر گردشگری کشور بیانجامد. 
رحمانی موحد یادآور شد: با اعتقاد بر این اصل که هر نوع جاذبه ای خود یک سرمایه گرانبها در کشور است، در حال حاضر می توانیم با همکاری نزدیکتر با سازمان محیط زیست شرایط جذب بیشتر گردشگر، همکاری و آشنایی با جوامع دیگر را داشته باشیم که نتیجه آن به حفاظت پایدار منابع طبیعی کشور منتهی می شود.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393120426