معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از برگزاری کلاس های آموزشی جهت توانمند سازی نیروهای گردشگری در استان ایلام خبر داد . 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام ، \" علی قاسمپور\" معاون گردشگری گفت : در راستای اجرای برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان و نزدیک شدن ایام سفرهای نوروزی و با توجه به اهمیت آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری جهت ارائه خدمات بهتر ، طرح توانمند سازی نیروی انسانی و فعالان حرفه ای بخش گردشگری و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش همزمان با سراسر کشور در استان ایلام با برپایی 5 دوره در حال اجرا است.
وی افزود : با توجه به اهمیت خدمت رسانی مطلوب در ایام نوروز نسبت به برگزاری 5 دوره آموزشی دراستان اقدام شده و شركت كنندگان در اين دوره ها با مفاهیم و مبانی گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش هاي افزايش رضايتمندي گردشگران و .... آشنا مي‌شوند.
قاسمپور اظهار داشت  : ازعناوین آموزشی این دوره ها می توان به  رفتار وارتباط با مشتری - عوامل مستقر در پایانه های مرزی، عوامل اجرایی و اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر ، رانندگان وسائط نقلیه پلیس انتظامی و همچنین دهیاران روستاهای هدف اشاره کرد که رانندگان وسایط نقلیه، پلیس انتظامی، مدیران داخلی هتلها، عوامل اجرایی و اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر، دهیاران روستاهای هدف گردشگری و دیگر فعالان عرصه گردشگری از این دوره ها بهره می گیرند.
وی ادامه داد : در پایان دوره برای هر کدام از شرکت کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد.

\n
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139312048