مراکز اقامتی زنجان در ایام نوروزاز تخفیف 10 الی 40 درصدی برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان؛ رئیس جامعه هتلداران استان دردومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان که سه شنبه 19 اسفند برگزار شد این خبر را اعلام کرد و گفت: برنامه های تدوین شده جهت اسکان مسافران نوروزی به شکل ارائه 10 الی 40 درصد تخفیف ویژه، متناسب با مدت اقامت مسافران عید است.

 یحیی رحمتی مدیر کل میراث فرهنگی، استان ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل، از کمیته های عضو در ستاد اجرایی خدمات سفر خواست تا گزارش برنامه های پیش بینی شده خود را ارائه دهند.

در ادامه فرمانداران شهرستان ها نیز گزارش مختصری از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش بینی شده تعطیلات ایام عید ارائه دادند.

نماینده هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان هم از دهمین میراث معنوی ثبت شده در آثار ملی گفت و ضمن اشاره به آمار چهارهزار نفری بازدید از حسینیه اعظم طی ایام تعطیل عید گذشته اضافه کرد: امسال نمایشگاه اشیاء قدیمی موجود در حسینیه، نمایش فیلم های مستند تولیدی حسینیه و خدمات رسانی دارالشفای سید الشهدا در برنامه های پیش بینی شده برای ایام عید در دستور کار حسینیه اعظم قرار دارد.

انصاری استاندار زنجان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان آمادگی داریم با آغوش باز پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

 وی ضمن تاکید بر تامین رفاه و آسایش مسافران نوروزی گفت: ما باید تلاش کنیم شهرمان در بازه تعطیلات عید شور و نشاط لازم جهت جذب گردشگر را داشته باشد و این مهم در گرو ارائه خدمات مناسب توسط کمیته ها و فعال بودن صنوف و بازاریان در ایام عید است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: در ورودی شهر در کنار نصب بنر خوش آمد گویی راهنمایی مسافران به داخل شهر با برنامه های از پیش تعیین شده نیروی انتظامی و پخش کردن بروشور و.... انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در کنار تامین امنیت جاده ها و آمادگی جهت برخورد با حوادث و خطرات احتمالی باید تدابیری جهت ایجاد امنیت بدون ایجاد فضای پلیسی در شهرستان ها بیندیشد.

انصاری تذکر داد: در بنرهای خوش آمدگویی به جز تصویر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور از تصویر هیچ شخص یا مسئولی استفاده نشود.

استاندار اضافه کرد: عوامل باز دارنده جهت ورود مسافران به نقاط مرکزی شهرستان ها باید حذف گردد و توجه به آراستگی و نظافت وروری شهرستان ها نیز مد نظر باشد.

وی در ادامه به تسریع  رسیدگی به شکایات مسافران تاکید کرد و در اعلام داشت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با تعطیلات عید، در برنامه های تدوین شده ملاحظات لازم اتخاذ شود.

انصاری ضمن اشاره بر تشکیل جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در طول سال خواستار برگزاری و پیگیری جلسات جهت ارزیابی عملکرد توسط دبیر ستاد در ایام عید شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1393122038