جت فن های جدید در تونل کندوان نصب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از بهسازی و نوسازی وسایل تهویه و روشنایی تونل کندوان در جاده چالوس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ابوالفضل عبیدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تردد میلیونی وسایل نقلیه در ایام نوروز از کندوان و همچنین امکان ترافیک در داخل این تونل هماهنگی های لازم با مجموعه های مختلف صورت گرفت تا بدین ترتیب بالاترین سطح کیفیت خدمات به مسافران نوروزی ارائه شود.

وی تصریح کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان البرز \"جت فن\"های تونل کندوان و همچنین سیستم روشنایی تونل های 2 و 3 جاده چالوس به طور کامل تعویض شد و در سایر تونل ها اقدامات بهسازی صورت گرفت.

 عبیدی ادامه داد: در تعطیلات سال نو 93 به طور دقیق 18 میلیون و 469 هزار و 289 وسیله نقلیه در استان البرز تردد داشته اند که از این تعداد جاده چالوس به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی سهم بسزایی را به خود اختصاص داده بود، رفت و آمدهایی که بارها در نوروز باعث شد در داخل تونل کندوان ترافیک های چند ساعته پدیدار شود؛ که همین امر باعث شد اقدامات بهسازی و نوسازی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که در تونل کندوان ترافیک چند ساعته ای پدیدار شود این \"جت فن\" های جدید می توانند تا حدود بسیاری در تهویه هوای داخل کندوان تاثیر گذار باشند. 
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139312265