ایلام به گردشگران نوروزی معرفی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در آیین آغاز به کار رسمی ستاد تسهیلات نوروزی سفر اظهار داشت: دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آمادگی ارائه خدمات به مردم را دارند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اسلام عبدالمالک شنبه زاده گفت: استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کلان این ستاد است که امسال نیز در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.


وی ادامه داد: فعالیت‌هایی در این راستا اجرایی و محقق شده و برنامه‌هایی نیز در طول تعطیلات نوروزی تدوین و طراحی شده که به مرور اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هماهنگی لازم بین اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان ایلام وجود دارد ، اضافه کرد: این هماهنگی نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی است.

شنبه‌زاده تصریح کرد: از همه اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان ایلام از جمله استانداری ایلام، هلال احمر، نیروی انتظامی و ... تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم در اجرای برنامه‌های محوله موفق و موید باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: تاکنون گزارشات عملکرد ستاد استان از سوی دبیرخانه دریافت شده و این گزارشات نیز به مرکز انتقال یافته است.

وی ادامه داد: همه تلاش و برنامه‌های ما در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی است که در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1393122924