سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ در راستای شایستگی، تعهد و تجربه محمدرضا امانی به سمت سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان منصوب شد. متن حکم انتصاب به این شرح است:

جناب آقای محمد رضا امانی

نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان  سرپرست ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان منصوب می شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی- تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبر، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گام های موثری بردارید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشورعزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

                                                          

انتهای پیام/

کد خبر 1394012422