دومين قطار گردشگران اروپايي وارد مشهد مقدس مي شود


 معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از ورود قطاري متشكل از گردشگران آمريكايي، اروپايي و آسياي شرقي به مشهد مقدس خبر داد و گفت: اين قطار طي روزهاي آينده وارد پايتخت معنوي ايران مي شود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، سيد جواد موسوي با اعلام اين خبر گفت: درحالي كه سال گذشته قطار عقاب طلايي متشكل از ده ها گردشگر اروپايي وارد مشهد شد و مسافران اين قطار از جاذبه هاي گردشگري و نيز اماكن فرهنگي، تاريخي و مذهبي پايتخت معنوي ايران بازديد كردند به فاصله كمتر از شش ماه قطار ديگري متشكل از گردشگران آمريكايي، اروپايي و آسياي شرقي نيز طي روزهاي آينده وارد مشهد مي شود.
وي با بيان اينكه قطار گردشگران اروپايي  20 فروردین امسال از کشورمجارستان و در 2 گروه وارد کشور شده اند گفت: اين قطار ساعت 17 روز سه شنبه 25 فروردين ماه از تهران حركت و بامداد روز چهارشنبه 26 فروردين وارد مشهد مقدس خواهد شد.
موسوي با بیان این که بازدید از حرم مطهر رضوی و اماکن تاریخی آن در راس برنامه‌های این گروه قرار دارد افزود: بازدید از آرامگاه فردوسی از برنامه های پیش بینی شده برای این گروه در مشهد مقدس است.
گفتني است مسافران اين قطار پس از یک روز حضور در مشهد، پايتخت معنوي ايران را به مقصد طبس ترک و از آنجا به سمت بافق و یزد حرکت می‌کنند.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139401247