داوری نشان مرغوبیت کالاهای صنایع دستی شهریورماه در کرمانشاه برگزار می شود.
داوری نشان ملی ومرغوبیت کالاهای صنایع دستی باهماهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور شهریورماه امسال در کرمانشاه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کرمانشاه؛ این اداره کل درنظر دارد داوری نشان ملی ومرغوبیت کالاهای صنایع دستی باهماهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور را در شهریورماه در این استان برگزار کند.
گفتنی است، ازکلیه صنعتگران وهنرمندان عرصه صنایع دستی وهنرهای سنتی استان دعوت می شود برای اخذفرم ثبت نام و حضورفعال دراین برنامه به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری مراجعه کنند.
نصراله سپهرمعاون صنایع دستی کرمانشاه دراین زمینه افزود:همیشه و در هر زمان و اعصاری هنرمندان این مرز و بوم توانسته اند با اعتلای فرهنگ و هنر و صنعت خویش سبب ساز عزت و سربلندی استانمان باشند.
وی گفت: از هنرمندان عزیز استان دعوت بعمل می آید که گوی هنر ارزش این سرزمین را از دیگر رقیبان بربایند و هنری نو نه تنها برای استان کشور بلکه مورد استفاده چهارچوب های یونسکو برای جهانیان  بیافرینند .
سپهر تصریح کرد:این داوری علاوه بر قضاوت آثار برای دریافت نشان ملی می تواند بعنوان کلاس فشرده برای تولید آثار هنرمندان در راستای چارچوب های ملی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1394041015