نمایشگاه سراسری صنایع دستی یاسوج صبح جمعه باز است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات محلی در یاسوج صبح جمعه برای بازدید عموم باز است. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمود باقری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در پی استقبال گسترده بازدیدکنندگان و همچنین افزایش میزان مسافر در روزهای پایانی هفته، مقرر شد درب های این نمایشگاه از صبح روز جمعه برای بازدید علاقمندان و گردشگران باز شود. 

وی تصریح کرد: بر همین اساس نمایشگاه مذکور در روز جمعه از ساعت 9 تا 13 و سپس از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: اگرچه در روزهای اولیه نمایشگاه حدود دو هزار نفر از غرفه بازدید داشته اند ولی رفته رفته بر تعداد بازدید کنندگان افزوده شد به طوری که در این روزها، دالونها و غرفه های نمایشگاه  مملو از علاقمندان به صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

باقری در پایان جانمایی این نمایشگاه را از عمده ترین دلایل استقبال بازدیدکنندگان دانست و تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه آن هم در توریستی ترین فضای شهر یاسوج موجب شد این اقدام فرهنگی به سرعت مورد توجه عموم قرار گیرد.
 

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394052924