پیوند ایران به اقتصاد جهانی صنعت گردشگری را متحول می کند

امیدواریم شاهد رونق گردشگری و جهانگردی در کشور باشیم، پیوند ایران به اقتصاد جهانی صنعت گردشگری و هتلداری ایران را متحول می کند.

به گزارش میراث آریا(chtn) مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران در مراسم امضای قرارداد مدیریت دو هتل 4 و 5 ستاره فرودگاه امام خمینی(ره) بین سرمایه‌گذار فرودگاه (گروه مالی گردشگری) و گروه هتل‌داری فرانسوی گفت:  سرمایه‌گذار هتل فرودگاه امام خمینی(ره) از اعضای اصلی و فعال اتاق است.


وی با بیان اینکه ساخت هتل در 3.5 سال مطلوب ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: ریسک‌پذیری و جسارت مدیران این هتل در اتصال به زنجیره‌ هتل‌های بین‌المللی و ورود برندهای خارجی به کشور مناسب ارزیابی می‌شود.


خوانساری بیان کرد: این اقدام در شرایط پس از تحریم مناسب به نظر می‌رسد و امیدواریم اقتصاد کشور به اقتصاد جهانی در بهترین مدل‌ها متصل شود.


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن افزود: امیدواریم شاهد رونق گردشگری و جهانگردی در کشور باشیم، پیوند ایران به اقتصاد جهانی صنعت گردشگری و هتلداری ایران را متحول می کند.

وی با بیان اینکه این اولین بار است که هتل‌های زنجیره‌ای به کشور وارد می‌شود، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی با همکاری مناسب در این عرصه مقدمه‌ای برای احداث هتل‌های به‌روز در تهران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1394062426