همزمان با روز جهانی گردشگری فعالان عرصه گردشگری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان به مقام والای شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ جمعی از مدیران واحدهای اقامتی، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، مدیران و همکاران شرکت های توسعه گردشگری استان، اعضاء اتحادیه های هتل داران و دفاتر خدمات مسافرتی استان و جمعی از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی با همراهی مدیر کل میراث فرهنگی استان با حضور در گلستان شهدای اصفهان، در اولین روز از هفته گردشگری با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس تجلیل کردند.

از جمله برنامه های این گردهم آیی سوگواری ویژه حجاج هموطن جان باخته در سرزمین وحی بود. فریدون اله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان در حاشیه این گرد هم آیی ضمن عرض تبریک فرارسیدن روز جهانی گردشگری عنوان کرد: بی شک فاجعه جان باختن جمعی از میهمانان رسول خدا (ص) در سرزمین وحی بویژه حجاج هموطن نشان دهنده بی تدبیری مسئولین امر در برگزاری این بزرگترین گردهم آیی گردشگران مذهبی جهان می باشد، لذا امسال روز جهانی گردشگری را با یاد و خاطره این عزیزان آغاز می کنیم.


از جمله نکات جالب توجه این گردهم آیی حضور یک تور از گردشگران خارجی در گلستان شهدا و ادای احترام آنان به شهدای دفاع مقدس همراه با سایر فعالان گردشگری استان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1394070527