سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه \"بهشت فلز\"

مجموعه ای از آثار قلمزنی محمد حیدری هنرمند نوآور کشورمان با عنوان \"بهشت فلز\" از4 تا 8 مهرماه در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به نمایش درآمده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ نمایشگاه بهشت فلز بیش از 30 اثر قلمزنی نقره در فرم ها و ابعاد متنوع با نقشمایه های اصیل ایرانی در معرض دید علاقمندان قرار می دهد این نمایشگاه جلوه ارزنده ای از هنر قلمزنی ایران را به نمایش می گذارد.
این رویداد هنری به همت اداره کل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و برای معرفی هرچه بیشتر هنر قلمزنی برگزار شده است. این برنامه در راستای فعالیت های ترویجی این اداره کل صورت گرفته و از ابتدای سال جاری نمایشگاه های متعددی در این راستا برگزار شده است. 
یادآورمی شود، حیدری متولد اصفهان است و هنر قلمزنی را نزد پدر فرا گرفته و با مطالعه و تلاش مسرانه توانسته آثار ارزشمندی را خلق کند وی با حضور در دانشکده های هنر تجربیات و دانسته های خود را به هنرجویان و دانشجویان هنر نیز منتقل کرده است.
گفتنی است، علاقمندان می توانند همه روز از 4 تا 8 مهرماه از ساعت 9تا 15 به ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مراجعه کنند.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139407056