نخستین جلسه هم انديشي با مديران دفاتر خدمات مسافرتی برگزار شد

نخستین جلسه هم انديشي با مديران دفاتر استان به رياست  قدیر افروند معاون گردشگري ، سرمايه گذاري و تامين منابع اداره کل  در آستانه هفته گردشگری در محل عمارت مفخم بجنورد تشکيل شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی؛ قدير افروند معاون گردشگري ، سرمايه گذاري و تامين منابع  این اداره کل، ضمن تشکر از حضور مديران دفاتر در اولين جلسه هم انديشي ، گفت: استان با اين میزان از ظرفيت ها و قابليت هاي طبيعي- فرهنگي مي تواند میزبان شایسته و پذیرای خیل گردشگران خارجي و داخلي باشد . وی همچنين  با اشاره به عناوين برنامه هاي هفته گردشگري در استان  این مناسبت را فرصتی برای همدلی و همفکری و همکاری هرچه بیشتر برای برگزاری جشن های این مناسبت دانست.
 وي درخصوص حمایت ها و ارائه تسهيلات به دفاتر گفت : در تلاش هستيم با تعامل هرچه بیشتر و برگزاری چنین نشست هائی،اهتمام مورد انتظار برای حل مسائل و مشکلات موجود و حمایت همه جانبه و نیز تامین تسهيلات بانکي مورد نیاز بویژه برای دفاتر تخصصی طبیعت گردی انجام گیرد. 
افروند در ادامه اين نشست بر تعامل و همکاري دفاتر با معاونت گردشگري تاکيد کرد و اظهار داشت : تعامل با يکديگر باعث مي شود راه ها را برای رسیدن به مقصود و اهداف مشترک که رونق گردشگری خراسان شمالی است ، کوتاه کنیم. 
وي با اشاره به تنظيم تقويم گردشگري استان بالغ بر 30 رويداد در شهرستان ها ، افزود:  مصمم هستيم در سطح ملي ، استاني و فراملي حداکثر مشارکت مردم و ادارات و سازمان ها و نهادهای استان را فراهم کنیم . 
معاون گردشگري، سرمايه گذاري و تامین منابع استان با اشاره به شعار روزجهانی گردشگری: « يک ميليارد گردشگر ، يک ميليارد فرصت » و شعار هفته گردشگری ایران: « هر گردشگر ، يک فرصت » تبليغات اين هفته را شامل انتشار ويژه نامه هفته گردشگري  ، طراحي چند پوستر و تبلیغات سطح شهر بجنورد و .... را از اولويت های اين هفته ذکر کرد و خواستار همکاري هرچه بيشتر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان شد . 

صدری فرد رئيس گروه گردشگري  نیز، در ادامه این نشست ضمن خوشامد گويي در زمینه اهميت گردشگري و فراهم کردن زمينه جذب گردشگر و توريسم داخلي و خارجي سخنرانی کرد. 

 در این نشست مدیران دفاتر نیز به طرح مسائل و مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و نیز خواستار تداوم این تعامل ها و نشست ها شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 139407058