معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: همايش تخصصي نظارت بر تاسيسات و موسسات گردشگري، با حضور ناظريني از سراسر كشور فردا به ميزباني اين اداره كل در مشهد مقدس برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، سيد جواد موسوي با اعلام اين خبر افزود: اين نشست با هدف بررسي راهكارهاي تقويت نظارت بر تاسيسات گردشگري، افزايش تعامل و هم انديشي ناظرين و  بررسي جديدترين روش هاي نظارت بر تاسيسات گردشگري و بهبود كيفيت خدمات در واحدهاي گردشگري برگزار خواهد شد.
وي گفت: دراين نشست تخصصي كه با حضور 60 نفر از ناظرين تاسيسات گردشگري برگزار مي شود، كارشناسان و مديراني از استان هاي مختلف كشور حضور دارند.
موسوي افزود: سخنران افتتاحيه اين نشست تخصصي، ولي تيموري مدير كل نظارت و ارزيابي خدمات گردشگري است.
به گفته وي، نگاهي به آئين نامه تاسيسات گردشگري و فرايندنظارت بر آن ها، مديريت منابع انساني و الگوهاي رفتاري در هتل، كيفيت خدمات در صنعت هتل داري با تاكيد بر نقش آموزش، معماري در هتل، ايمني و بهداشت در هتل، آشنايي با ضوابط و مقررات كاربردي  دفاتر خدمات مسافرتي، معرفي سامانه صدور مجوز بند ب و ... از مهمترين محورهايي است كه در اين نشست تخصصي مورد بررسي قرار مي گيرد.
گفتني است، اين نشست تخصصي به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد و ناظرين تاسيسات گردشگري در روز دوم و پاياني اين نشست به بازديد از برخي اماكن اقامتي، هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتي و تاسيسات گردشگري شهر مقدس مشهد مي پردازند.
 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1394080518