گردشگری، کوهنوردی و صعود به قله های مختلف، یکی از برنامه های مهم گروه کوهنوردی ام اس سنتر است که با حضور بیماران مبتلا به ام اس و حامیان آنها برگزار می شود.

 

به گزارش میراث آریا(chtn) کوهنوردان ام اس سنتر مرداد ماه سال جاری توانستند بعد از فعالیت چهارساله و مستمر خود و صعود به قله های دماوند، سبلان، شاه البرز و ... ، به قله آرارات کشور ترکیه صعود کنند. 

صعود به قله شیرکوه یزد یکی از مهم ترین اهداف گروه در برنامه های شش ماه دوم گروه بود که با اجرای پیش برنامه صعود به قله پلنگچال، در تاریخ ٧ آبان با موفقیت به انجام رسید و تمام اعضای گروه موفق به صعود به قله 4050 متری شیرکوه شدند.

این گروه، علاوه بر صعود به قله شیرکوه، برنامه تفریحی و بازدید از اماکن تاریخی شهر یزد همچون مسجد جامع یزد، باغ دولت آباد، آتشکده زرتشتیان و... را در برنامه داشت. این صعود، دو روزه و با شب مانی در پناهگاه شیرکوه انجام شد.

 گروه کوهنوردی ام اس سنتر، متشکل از افرادی که دارای بیماری ام اس دارند و همچنین  با تاکید بر اینکه ورزش حکم سلامتی و شادابی را دارد از تمامی علاقه مندان و همچنین بیماران ام اس دعوت می کند تا در برنامه های آینده این گروه شرکت کنند. با این امید که بتوان افراد بیشتری را به ورزش کوهنوردی تشویق کرد و گامی موثر در اصلاح دید جامعه نسبت به بیماری ام اس برداشت.

اعلام برنامه های گروه از طریق وبسایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام به نشانی های www.mshiking.ir  و www.instagram.com/mshiking و www.telegram.me/mshiking   می باشد.

\n
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394081919