مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و دبیرستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان سبزوارگفت: با توجه به فرار رسیدن روزهاي پاياني ماه صفر و حضور گسترده زائران و عزاداران که در غالب کاروان های پیاده عازم مشهد الرضا می باشندو به منظور رفاه حال این عزیزان و ارائه خدمات مطلوب، تأسیسات گردشگری شهرستان سبزوار مورد بازديد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوي، محمود سلیمانی کوشکی اظهار داشت: اين اداره نظارت بر نحوه ارائه خدمات طرح نظارت خود را با همکاری دستگاه‌های مرتبط برای نظارت بر کیفیت و کمیت و نرخ اغذیه، ارائه سرویس مطلوب به مسافران و رعایت بهداشت از تأسیسات گردشگری شهرستان آغاز کرده است.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر ارائه خدمات به گردشگران افزود: یکی از مهم‌ترین عناصر در گردشگری وجود مراکز پذیرایی در بین راه است که سلامت زائران و گردشگران را به عهده دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سبزوار ادامه داد: به منظور آمادگی مراکز فوق برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و کاروانهای پیاده طرح بازدید مشترک نظارتی از این مراکز با گشت و نظارت مشترک با حضور کارشناسان میراث فرهنگی و مرکز بهداشت در سطح شهرستان اجرا می‌شود که به بررسی وضعیت این واحدها می‌پردازد.

سلیمانی کوشکی با تأکید بر اهمیت اجرای دقیق این طرح برای خدمات‌‌رسانی شایسته واحدهای بین راهی بیان کرد: بازدیدهای فوق با هدف ساماندهی و ارتقای سطح خدمات و نیز بهبود وضعیت واحدها پذیرایی بین راهی و افزایش رضایتمندی مسافران وزائران و کاروانهای پیاده انجام می‌پذیرد.

وی افزود: نظارت تا پایان دی ماه سال جاری ادامه دارد ضمن بازدید این اماکن با ارائه راهنمایی‌های لازم به مدیران و کارکنان واحدها و برخورد با متخلفان موارد مهمی چون بررسی کمیت و کیفیت ارائه خدمات توسط این واحدها و نیز رعایت اصول بهداشتی در آنها مورد بررسی تیم کارشناسی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است مسافران و گردشگران محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 44416289-051 دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سبزوار اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1394091822