جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان خوشاب استان خراسان رضوي به ریاست میداندار معاون فرماندار اين شهرستان، در محل فرمانداری خوشاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، در ابتدای جلسه میداندار معاون فرمانداری خوشاب با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد خدمات سفرهای نوروزی سالهای گذشته، اظهار داشت: با بررسی نقاط ضعف وقوت ستاد در سال های قبل، اعضای ستاد تلاش کنند تا نواقص گذشته برطرف و نقاط مثبت تقویت گردد.

وي هم چنين با اشاره به اهميت برگزاري برنامه هاي فرهنگي همچنین خواستار برگزاری برنامه های متنوع جهت ماندگاری مسافران در شهرستان شد.

وي آماده باش کامل کلیه دستگاه های اجرایی این شهرستان را در ایام نوروز خواستار شد و افزود: تمامی اعضای ستاد عزم خود را جهت خدمت رسانی شایسته به مسافرین جزم نمایند.

وي در ادامه بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است كه خدمات نوروزی مطلوبی را به شهروندان و گردشگران در ایام نوروز داشته باشیم تا مسافران عبوری و گردشگران شهرستان در پایان تعطیلات، خاطره خوشی از این شهرستان داشته باشند.

در ادامه اين جلسه كريميان مسئول نمایندگی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان خوشاب برنامه های پیش بینی شده را بیان داشت واز اعضا خواست تا جهت برگزار شدن هر چه مطلوبتر برنامه های پیش بینی شده، تمام همت خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1394111833