فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان از راه اندازی پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان لنجان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان سرهنگ عبد الرضا بافرانی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اهمیت شهرستان لنجان به لحاظ دارا بودن آثار و ابنیه ارزشمند تاریخی همچنین پیگیریهای به عمل آمده همزمان با فرا رسیدن ایام فجر و یوم ا... 22 بهمن پایگاه حفاظتی شهرستان لنجان راه اندازی شد .

وی افزود: با احداث پایگاه حفاظتی شهرستان لنجان گام موثری در راستای اهداف سازمان و حفاظت هر چه بهتر و بیشتر از ابنیه تاریخی دراین شهرستان برداشته می شود .

وی همچنین خاطر نشان کرد: امید است با احداث پایگاه حفاظتی در لنجان جرائم علیه میراث فرهنگی به حداقل ممکن کاهش یابد ضمن اینکه مامورین یگان حفاظت در راستای پیشگیری از جرائم نهایت تلاش خود را می نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ آثار و ابینه تاریخی که نشانه هویت ملی نیز می باشد وظیفه همگانی است ، از مردم عزیز شهرستان لنجان و همچنین مسئولین این شهرستان انتظار می رود نهایت همکاری و تعاملات لازم را در این راستا با کارکنان یگان حفاظت داشته و هر گونه مورد خاص و تخلفی در زمینه میراث فرهنگی را سریعاً گزارش نمایند .   

انتهای پیام/

کد خبر 1394112517