سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفراستان بوشهر برگزار شد

سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر به ریاست مهندس باستی معاون امور عمرانی استانداری و اعضای ستاد در استانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ، باستی در جلسه فوق گفت :میزبان مسافران نوروزی ما شهرداری ها هستند.

ریس ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر ادامه داد : نظارت بر کمپ ها ،نمازخانه ها و تجهیز آنها و سرویس های بهداشتی باید در اولویت کار ستاد قرار گیرد.

 باید بر اهمیت گردشگری دریایی تاکید کرد و گفت : با تاکید می گویم که اداره بنادر و کشتیرانی موظف است که کلیه تجهیزات خود را مهیا نماید و در خدمت گردشگری دریایی قرار دهد تا گردشگری دریایی رونق خود را بدست آورد . 

وی ادامه داد : جایگاه های سوخت و نصب تابلو های راهنما و علائم ایمنی و روشنایی معابر و جاده ها و خیابان ها و سایر تسهیلات مسافری تا قبل از نوروز نود و پنج باید به خوبی انجام پذیرد . 
معاون امور عمرانی استانداری به بزرگراه گناوه -  دیلم و گناوه -  بوشهر نیز اشاره کرد  و بر اهمیت ساماندهی و رعایت نکات ایمنی و نصب تابلو های هشدار دهنده آنها نیز تاکید کرد . 
چهارشنبه سوری بحث دیگری بود که معاون امور عمرانی استانداری به آن پرداخت و گفت : جلساتی با محوریت چهار شنبه سوری  از طرف فرمانداریها گرفته شود و در آن به حفظ و رعایت نکات ایمنی پرداخته شود . 
در ادامه جانشین ریس ستاد اجرایی خدمات سفر به افتتاح فاز یک دهکده گردشگری اشاره کرد  و گفت : استان ما به لحاظ گردشگری استان شاخصی است و ما در نظر داریم که فاز یک دهکده گردشگری امید بوشهر را در روزهای پایانی سال نود و چهار افتتاح نماییم و این می تواند توان ما را در زمینه گردشگری بالا ببرد . 
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394121912