جلسه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر استان اردبیل با هدف پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات مسافران نوروز 95 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جلسه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر استان با حضور معاون گردشگری استان و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار شد.

معاون گردشگری استان هدف از تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر استان را پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات مسافران و گردشگران، دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان و ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر عنوان کرد.

قادر تقی زاده با اشاره به اختصاص کیوسک ها و شماره تلفن هایی جهت دریافت شکایات مسافران به ویژه سامانه جامع گردشگری و رسیدگی به شکایات مسافران 09629 و اطلاع رسانی، بر آمادگی اعزام بازرس جهت رسیدگی به شکایات مسافران در محل و استقرار بازرس جهت رسیدگی به شکایات در کمپ ها، مراکز اقامتی و سیاحتی و تأسیسات گردشگری و انعکاس مشکلات و شکایات واصله به سازمان های متولی و پیگیری تا حصول نتیجه و اعلام به مسافر جهت رضایت آنان تأکید کرد.

وی در ادامه سنجش میران آمادگی و حضور مؤثر دستگاه های عضو ستاد اجرایی استان در عرصه خدمات رسانی به مسافران و اعلام نتیجه ارزیابی ها به رئیس و دبیرخانه ستاد اجرایی را یادآور شد و گفت: ارائه گزارش به استاندار به عنوان رئیس ستاد اجرای خدمات سفر استان یکی از مهمترین وظایف کمیته مذکور است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی نیز نسبت به کسب رتبه هفتم استان اردبیل در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از بین 31 استان کشور در سال گذشته اظهار امیدواری کرد و اظهار داشت: امید است با همکاری مضاعف دستگاه های اجرایی شاهد ارتقاء رتبه باشیم.

مسائلی در پایان جلسه با طرح نقاط قوت و ضعف ستاد خدمات سفر شناسایی شده توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در اکثر استان ها، خواستار همکاری بیشتر اعضاء در رفع نقاط ضعف موجود در این استان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 139412192