مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد.

به گزارش میراث آریا(chtn)،در این مراسم، سردارامیر رحمت اللهی به سمت فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری منصوب شد و از زحمات سرهنگ محمد کربلایی تشکر و تقدیر به عمل آمد.

 سلطانی فر در این مراسم گفت: ایجاد نظم و انضباط و هماهنگی با ارکان مختلف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله مهمترین ماموریتهای یگان حفاظت است.

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: سال 94 با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود اما سازمان میراث فرهنگی در مسیر انجام وظایف و مسئولیتهای خود ایستادگی کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین عوامل توسعه گردشگری است، تصریح کرد: تصویب آئین نامه امنیت گردشگران خارجی یکی از اقداماتی بود که در سال جاری با همکاری بخش های مختلف دولت و قوه قضائیه در سال جاری به سرانجام رسید.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از توان و ظرفیت سایر دستگاهها در پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی تاثیرگذار است، یادآور شد: منابع موجود در سازمان پاسخگوی نیازهای موجود نیست و ما باید از همکاری و تعامل سایر سازمانها و همچنین بخش خصوصی بیشترین بهره را ببریم.

همچنین در این مراسم سردارمحمد شرفی( رئیس پلیس پیشگیری ناجا)گفت: ازافتخارات نیروهای مسلح فدایی بودن برای مردم است ، ما باید ازمیراث فرهنگی ایران و فرهنگ کشورمان پاسداری کنیم.

وی مهمترین میراث را خاک کشورمان دانست و گفت:سربازان خدوم انقلاب اسلامی از خاک  ایران دفاع کردند وآن را به دشمن ندادند.

وی بیان کرد: نباید موضوعات حرفه ای را با موضوعات دیگر گره بزنیم ، زیرا از ماموریت اصلی خود بازمی مانیم و با مشکلات بسیاری مواجه می شویم.

در ادامه این مراسم سردار امیر رحمت اللهی فرمانه جدید یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سه ماموریت مهم این بخش اشاره کرد و گفت: حفظ و نگهداری میراث فرهنگی ، حق خواهی و کاوش و خریدو فروش اموال تاریخی و فرهنگی و تامین امنیت گردشگران خارجی از جمله مهمترین وظایف یگان حفاظت سازمان است.

 


 
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394121939