بازدید مدیرکل مناطق نمونه گردشگری کشور از طرحهای زیرساختی استان یزد

 مديرکل مناطق نمونه گردشگري کشور طي سفر به استان يزد، از طرحهاي زيرساختي اين استان بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومي، اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد در اين بازديد که معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري اين اداره کل مديرکل مناطق نمونه گردشگري کشور را همراهي مي کرد، از پروژه هاي مناطق نمونه گردشگري بام تفت و سريزد، مجتمع بين راهي کاروانسراي پارس و کاسپين در عقدا و مجتمع بين راهي آتنا در مهريز بازديد به عمل آمد.

تاجيک در بازديد از منطقه نمونه گردشگري بام تفت باتوجه به هماهنگي هاي انجام شده با مديريت امور اراضي کشور، منابع طبيعي و سازمان حفاظت محيط زيست کشور جهت استقرار تأسيسات گردشگري در مناطق نمونه گردشگري بر همکاري ادارات و واحدهاي تابعه استاني تأکيد کرد.

وي با بيان اينکه اين منطقه داراي پتانسيل خوبي جهت پذيرش گردشگر داخلي و خارجي است و داراي موقعيت جغرافيايي مناسبي است، بر تسريع بر روند اجرايي واحدهاي پيش بيني شده در منطقه تأکيد کرد.

اين مقام مسئول همچنين طي بازديد از منطقه نمونه گردشگري سريزد عنوان کرد: رعايت حرايم ميراث فرهنگي و منطبق با طرح جامع با در اين منطقه انجام پذيرد.

مديرکل دفتر مناطق نمونه گردشگري در بازديد از مجتمع هاي بين راهي مسير اردکان ـ نايين نيز بر تعامل و همکاري سازمان پايانه و ميراث فرهنگي جهت تخصيص اعتبار زيرساخت ها تأکيد کرد.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 139412196