معاون میراث فرهنگی استان از آمادگی تمامی پرسنل جاذبه های استان اصفهان جهت خدمات رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، ناصر طاهری با اعلام این مطلب افزود: با توجه به پیش بینی حضور گسترده گردشگران نوروزی در استان اصفهان، تلاش شد تا تمامی بناهای شاخص تاریخی در استان اصفهان مرمت شوند.
وی تصریح کرد: در عین حال تمامی کارگاههای مرمت بناهای تاریخی استان تا 26 اسفند سال گذشته به طور کامل یا به اتمام رسیده یا کاملا تا پس از اتمام سفرهای نوروزی تعطیل شده اند.
طاهری همچنین تاکید کرد: همزمان با نوروز 95 تمامی همکاران بناهای تاریخی اعم از راهنمایان گردشگری، متصدیان امور بلیط و حتی مراقبین بناها با همکاری حوزه های ذیربط جهت ارائه خدمات به گردشگران به مدت 20 ساعت آموزش دیده اند.
معاون میراث فرهنگی استان همچنین اظهار داشت: امسال با همکاری سایر نهادها بویژه تشکل های گردشگری، دانشجویان رشته های گردشگری در بناهای تاریخی استان، به گردشگران خدمت رسانی می شود.
همچنین امسال در تمامی بناهای تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان همانند سایر مجموعه های گردشگری با تمام توان آماده خدمات رسانی به گردشگران بوده و با هیچگونه محدودیتی در پذیرش گردشگران مواجه نیستیم، و این در حالی است که امسال با تمهیدات اندیشیده شده حتی برخی محدودیتها در بازدید از بناهای تاریخی استان اصفهان همانند : زیر زمین مسجد شیخ لطف اله و ایوان کاخ عالیقاپو جهت رفاه بیشتر گردشگران نوروزی برداشته شده.

انتهای پیام/

کد خبر 1395010662