معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام  از برگزاری جلسه با رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند (ب) و مسئولین دفاتر عضو بند (ب) با حضور کارشناسان معاونت گردشگری استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام ، \"جوریه کلانتری \" معاون گردشگری اظهار داشت : این جلسه با محوریت موضوع هایی از قبیل بررسی برنامه های انجمن صنفی و بررسی مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی برگزار شد .

\"کلانتری\" با بیان اینکه ضمن بررسی مسائل و مشکلات دفاتر پیشنهادها و راهکارهای موثر برای بهبود وضعیت موجود و رسیدن به اهداف اداره کل ارایه شد گفت : با توجه به اینکه گردشگری یک صنعت مهم به شمار می رود با حمایت  بخش های خصوصی زمینه لازم را جهت توسعه و رونق گردشگری مهیا سازد به عنوان اشتغال مولد و پایدار با درآمدزایی بالا مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در ادامه هریک از اعضاء انجمن های صنفی گردشگری ایلام به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های خود و مشکلات و مسائل مربوط به آن پرداختند و در نهایت مقرر شد مشکلات و پیشنهادات مطرح شده اولویت بندی شده و در جلسات کارگروه های تخصصی و بررسی و مرتفع شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1395012528