مدیراداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلیل آباد گفت: جشنواره عکس نوروز 95 در شهرستان خلیل آباد با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حمید رضا محمودی قوژدی ، با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 20 فروردین 95 بود، اظهار داشت: جشنواره عکس نوروزی با محوریت سبزه آرایی و سفره هفت سین، گردشگری و سفر، بناهای تاریخی، خانه تکانی و صنایع دستی به منظور تشویق شهروندان عزیز برای به تصویر کشیدن هنر خود برگزار شد.
محمودی در ادامه گفت: 37 اثر در محورهای اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با رای هیئت داوران 3 اثر آن به عنوان آثار برتر جشنواره برگزیده شد.
وي با بیان اینکه بیشترین عکس ارسالی به دبیر خانه با موضوع گردشگری و سفر بوده است، تاکید کرد: در پایان به بهترین عکس که متناسب با موضوعات عنوان شده توانسته است به لحاظ رعایت نکات هنری و عکاسی، تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب داشته باشد جایزه و لوح تقدیر تعلق گرفته شد.
مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلیل آباد همچنین بیان داشت: با رای هیئت داوران رتبه نخست این جشنواره را سارا امیری ، رتبه دوم را سیده مریم حسین نژاد و رتبه سوم را احمد مصطفوی به خود اختصاص دادند.
وی در خاتمه عکس و عکاسی را از موثرترین و تاثیرگذار ترین ابزار توسعه فرهنگ گردشگری دانست و تصریح کرد: برگزاری این قبیل جشنواره های فرصت خوبی برای معرفی افراد با استعداد در زمینه عکاسی و حمایت از آنها است که می تواند به رشد فرهنگ عکاسی در جامعه شود.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1395022215