به منظور سوق دادن نگاه دانش آموزان به سمت بافت قدیم بوشهر ،نمایشگاه و مسابقه  عکسی بین دانش اموزان بوشهری در هفته میراث فرهنگی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، معاون میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت :در راستای اهداف انجمن های میراث فرهنگی و با همکاری دانش آموزان هنرستان رازی نمایشگاه عکسی از نگاه دانش آموزان به آسیب های بافت قدیم بوشهر در هفته میراث فرهنگی برگزار شد .
نصرالله ابراهیمی ادامه داد : این نمایشگاه از روز 28 اردیبهشت در برگزار شد و تا پایان هفته میراث فرهنگی ادامه خواهد داشت.
معاون میراث فرهنگی به نحوه گرفتن عکس ها و چگونگی نماش آنها نیز اشاره کرد و گفت : بیش از سی قطعه عکس از آسیب های بافت قدیم بوشهر با دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط دانش آموزان گرفته شد  که در یکی از عمارت کازرونی بوشهر به معرض دید مردم گذاشته شد .
وی همچنین گفت :کلیه عکس ها توسط اسماعیل جاشویی یکی از عکاس های به نام استان ارزیابی خواهد شد و در پایان به سه نفر از کسانی که بهتر و واضح تر توانسته بودند آسیب های بافت را به تصویر بکشند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد گردید .

انتهای پیام/

کد خبر 1395030148