استان بوشهر با هشت غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه سراسری  صنایع دستی شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر امین بینش پژوه گفت : ما با هدف معرفی صنایع دستی استان بوشهر در بیست و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی شرکت کرده ایم. 
معاون صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: 3 غرفه صنایع دستی دریایی از شهرستان های دیر و بوشهر در این نمایشگاه حضور داشتند و 3 غرفه نیز به گلیم و گبه از شهرستان های جم و بوشهر در نمایشگاه برپا گردید ،همچنین 2 غرفه حصیر بافی از شهرستانهای دشتستان و دیلم نیز در نمایشگاه حضور داشتند  
وی همچنین گفت : لازم به ذکر است که چهار غرفه از غرفه های استان بوشهر شرکت های تعاونی  صنایع دستی استان هستند  که همیشه در نمایشگاه ها همکاری لازم را با اداره کل داشته اند . 
بینش پژوه در ادامه گفت : به علاوه غرفه های موجود استان بوشهر در نمایشگاه ،غرفه ای نیز به صنعتگرانی اختصاص داده شد که برندگان نشان ملی  صنایع دستی درسال 1394 استان بودند.
معاون میراث فرهنگی در خاتمه گفت : استقبال از نمایشگاه به خصوص غرفه های استان بوشهر بسیار چشمگیر بود و مایه خرسندی است که  درروز های نمایشگاه نیز مسئولین محترمی چون دکتر سلطانی فر،دکتر ملا وردی ، دکتر نامور مطلق و دکتر احمدی مدیر کل تسهیلات و وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  سایر هنرمندانی که در شهر تهران هستند از غرفه بوشهر دیدن کردند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1395030831