دوره آموزشی   ((بدو ورود)) ویژه بسیجیان  سازمان میراث فرهنگی ؛ صنایع دستی و گردشگری  با حضور حد اکثری بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا ؛ سرهنگ اکبری گفت : برگزاری این دوره آموزشی در راستای توجه به فعالیتهای عقیدتی ؛ قرآنی ؛ و فرهنگی در سطح پایه و به صورت تئوریک  برگزار شد که مورد استقبال گسترده قرار گرفت .
فرمانده مرکز بسیج سازمان افزود : جدیت در مسیر توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی منوط به تقویت زیر ساختهای فرهنگی ؛ دینی و اعتقادی است که امیدواریم با این رویکرد  بتوانیم اقدامات عملی  ورود به اقتصاد مقاومتی را با آگاهی بخشی عمومی و تخصصی تحقق بخشیم .
اکبری ضمن اشاره به ضرورت پالایش روحی وتوجه به معنویات در ماه مبارک رمضان ؛ حضور فراگیر بسیجیان این سازمان را نشانه عزم جدی آنها برای ورود به عرصه سازندگی ؛ اقتصاد و مبارزه با استکبار دانست و یاد آور شد : برگزاری این دوره و توجه عزیزان بسیجی ؛ بنده و همکارانم را بیش از پیش مصمم به استفاده از این ظرفیت عظیم در راستای ورود به عرصه های تخصصی جامعه و به طور ویژه اقدامات عملی سیاستهای اقتصاد مقاومتی کرد .
گفتنی است در این دوره حجت الاسلام شاهانی ( مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادارات و وزارتخانه ها ) و نیز حجت الاسلام فتحی ( معاون آموزشی بسیج ادارات ) و سرکار خانم کرمانی ( مسئول بسیج خواهران و آموزش مرکز)  به ایراد سخنرانی  پرداختند .
همچنین پایان نامه دوره آموزشی برای بسیجیان شرکت کننده پس از کسب نمره قبولی به آنها ارائه خواهد شد.  
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1395032213