رئیس شورای پاپی واتیکان با ارسال پیامی، عید سعید فطر را به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تبریک گفت.

به گزارش میراث آریا(chtn) در پیام تبریک کاردینال ژان لوئی توران رئیس شورای پاپی واتیکان به مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور که با عنوان \" مسیحیان و مسلمانان بهره مند از رحمت الهی و وسیله در خدمت آن\" ارسال شده، آمده است: 

\" برگزاری ماه رمضان و عید فطر از رویدادهای مهم دینی برای کلیه مسلمانان می باشد که بر روزه، دعا و احسان متمرکز شده است، این امر مورد پسند مسیحیان، دوستان و آشنایان شما نیز واقع می شود. بنده از طرف شورای پاپی برای گفتمان بین الادیانی و مسیحیان جهان، بهترین آرزوهای خود را برای روزه ای پربار و احسانی دائمی ابراز داشته و عید شادی را برایتان آرزومندم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: \" ما مسیحیان و مسلمانان فراخوانده شده ایم تا به بهترین وجهی خدا را تقلید کنیم. او که رحیم است از ما می خواهد تا رحیم و همدرد نسبت به دیگران باشیم به خصوص نسبت به آنانی که با احتیاجات مختلف مواجه شده اند، همچنین ما را فرا می خواند تا یکدیگر را ببخشیم.\"

\n
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1395042214