بیش از 6 هزار گردشگر در بیله سوار اقامت داشته اند

بیش از 6 هزار گردشگر و مسافر از آغاز سفرهای تابستانی تا پایان عید سعید فطر در مراکز اقامتی شهرستان بیله سوار اقامت داشته اند.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: مجموع اقامت گردشگران و مسافران در مراکز اقامتی شهرستان بیله سوار اعم از میهمانپذیر، خانه مسافر، مدارس، کمپ، چادرهای مسافرتی، میهمانسرای ادارات و... شش هزار و 384 نفر از یکم تا هجدهم تیرماه سال جاری گزارش شده است.

فرنام حامد مجموع گردشگران و مسافران ورودی از پایانه مرزی بیله سوار را در این مدت زمان یاد شده 20 هزار و 591 نفر عنوان کرد و افزود: مجموع تردد از پایانه مرزی بیله سوار نیز 40 هزار و 767 نفر در این مدت زمان اعلام شده است. 

وی مجموع بازدید گردشگران و مسافران ازمراکز تاریخی، تفریحی و توریستی این شهرستان را 19 هزار و 650 نفر بیان کرد و اظهار داشت: 294 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان از جمله میهمان پذیر، خانه مسافر، مراکزپذیرایی بین راهی، رستوران و...در مدت زمان مذکور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1395042231