جلسه دستگاههای اجرایی خدمات رسان، ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان جهت هماهنگی و برنامه ریزی موج دوم سفرهای تابستانی به منظور ارتقاء ارایه خدمات رفاهی به مسافران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان این جلسه با حضور معاون گردشگری استان، ریاست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدت و تجارت و نمایندگان دستگاههای تعزیرات حکومتی ،آموزش و پرورش ،دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان برگزار شد.

رحمان فرمانی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اعلام این خبرگفت :  با توجه به شروع موج دوم سفرهای تابستانی به منظور ارتقاء ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مسافران و گردشگران و نظارت عالیه از کل تاسیسات گردشگری و واحد های خدمات رسان استان و لزوم هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی استان این جلسه برگزار شد.

وی در ادامه افزود:در این جلسه مقرر گردید بازدید های مشترک نظارتی از ستاد اسکان مدارس، تاسیسات گردشگری ، هتل ها، واحدهای پذیرایی بین راهی ، دفاتر خدمات مسافرتی ، واحد های اقامتی و و احد های خدمات رسان در قالب اکیپ مشترک هر 15روز بعمل آید.
وی همچنین در خصوص فرآیند این بازدیدها یادآور شد:  نظارت بر واحد های خدمات رسان و جدول زمانبندی بازدید ها و شیوه های آن بحث و گفتگو و جمع بندی صورت گرفته تا بر اساس آن اقدام گردد.
در پایان این جلسه فرمانی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بر همکاری وپیگیری امور و ارسال گزارشات وبرنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره داشت و گفت: با پیگیری امور وانجام وظایف محوله در ایجاد فضایی مناسب برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران ومسافران تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1395042613