با هدف افزايش تعامل و همكاري دستگاه هاي دولتي و خصوصي و تبادل نظر و هماهنگي هرچه بيشتر با موضوع انتخاب مشهد به عنوان شهر جهاني سنگ هاي قيمتي، جلسه برنامه ريزي در استانداري خراسان رضوي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، در اين جلسه كه در دفتر مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوي برگزار شد، مهمترين موضوعات مرتبط با برنامه ريزي هاي براي انتخاب مشهد به عنوان شهرجهاني سنگ هاي قيمتي مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه كه جمعی از مدیران دولتی استان و بخش خصوصی حضور داشتند برنامه ریزی و دریافت پیشنهادات دو بخش خصوصی و دولتی مورد تاكيد قرار گرفت و در خصوص موضوعاتي مانند چگونگي برای برگزاری جشن مشهد شهر جهانی سنگ هاي بحث و تبادل نظر شد.
در اين جلسه حسين زارع صفت مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با بيان اينكه در برنامه ریزی دراز مدت قرار است مشهد شهر جهانی سنگ هاي قيمتي باشد گفت: در برنامه ريزي هاي خود بايد به سال هاي آينده مشهد و ظرفيت هاي اين كلانشهر بيش از پيش اشاره كرد.
وي با تبريك انتخاب مشهد به عنوان شهر جهاني سنگ هاي قيمتي افزود: خوشبختانه زيربناي توسعه سنگ هاي قيمتي در مشهد فراهم است و با برنامه ريزي و همكاري بخش دولتي و خصوصي از اين به بعد شاهد توسعه روز افزون توليد، فروش و صادرات سنگ هاي قيمتي خواهيم بود.
در اين جلسه هم چنين مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوي نيز گفت: انتخاب مشهد به عنوان شهر جهاني سنگ هاي قيمتي يك اتفاق مبارك و ارزشمندي است كه در اين خصوص براي توسعه مسايل مرتبط با اين حوزه نيازمند افرايش همكاري ها و تبادل نظر بخش دولتي و خصوصي هستيم.
علي رسوليان افزود: خوشبختانه فضاي اين همكاري و تبادل در استان وجود دارد و اميدواريم بتوان از اين فرصت و فضا به نحو مطلوب استفاده كرد.
وي خاطر نشان كرد: استانداري خراسان رضوي در اين خصوص آماده هرگونه همكاري و مساعدت است.

انتهای پیام/

کد خبر 139504265