افتتاح دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری اردبیل

دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل شامگاه فردا 18 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با 125 غرفه فردا ساعت 17 روز دوشنبه 18 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل افتتاح می شود.

معاون صنایع دستی استان با اشاره به شرکت صنعتگران صنایع دستی 30 استان با اختصاص دو غرفه برای هر استان در دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، افزود: در این نمایشگاه 60 غرفه به صنایع دستی 30 استان و 40 غرفه نیز به صنایع دستی استان اردبیل برای نمایش و معرفی تمامی رشته های صنایع دستی از جمله تولیدات چوبی، قلم زنی، صنایع دستی چرمی، بافته های داری و ... اختصاص خواهد یافت.

دباغ عبداللهی اضافه کرد: 25 غرفه نیز به معرفی خدمات وابسته به گردشگری، توانمندی های گردشگری و اقتصادی استان خواهد پرداخت.

گفتنی است: علاقمندان، هنردوستان و فعالان گردشگری می توانند برای بازدید از دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از 18 تا 22 مرداد ماه سال جاری ساعت 16 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل مراجعه کنند.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1395051712