عملیات اجرایی هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج آغاز شد

عملیات اجرایی هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج با برآورد اعتبار اولیه 150 میلیارد ریال با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.
\n

 مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امشب 24 مردادماه در مراسم افتتاح پروژه‌های گردشگری که از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور دکتر روحانی رئیس جمهور صورت می‌گرفت با اشاره به زمان آغاز به کار دولت یازدهم و دغدغه‌های رئیس محترم جمهور اظهار کرد: از دغدغه‌های جناب روحانی عدم وجود هتل‌های مناسب برای جذب گردشگر بود این در حالی است که از ابتدای هتل سازی در ایران که از سال 1300 شروع شد و تا سال 92 که شروع به کار دولت یازدهم بود ، 125 هتل چهار و پنج ستاره در کشور وجود داشت که طی سه سال دولت یازدهم 35 هتل به بهره‌برداری رسید و افتتاح شده است.


سلطانی‌فر اذعان کرد: یک‌هزار و 752 پروژه در کشور توسط بخش خصوصی در حال اجرا است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن شرایط توپوگرافی ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگر دارد.

وی پروژه مهم حوزه گردشگری در شهر یاسوج را افتتاح هتل چهار ستاره عنوان کرد و گفت: این هتل چهار ستاره با پارک آبی، استخر و دیگر خدمات عملیات اجرایی آن اجرایی آن آغاز شد.


سلطانی‌فر ادامه داد: این پروژه در زمینی به متراژ 9 هزار و 200 متر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه پارک آبی آن بوده که به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تعداد پروژه‌های بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را 31 پروژه عنوان کرد و گفت: این تعداد پروژه‌ها توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که متعهد شدیم که تسهیلات لازم به این تعداد پروژه را پرداخت کنیم.


انتهای پیام/

کد خبر 139505244