ثبت نام بدون کنکور دوره‌های کاردانی در مرکزعلمی- کاربردی صنایع دستی اردبیل در 9 رشته آغاز شد.
\n

 به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛سرپرست مرکز علمی کاربردی صنایع دستی اردبیل از ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی در این مرکز خبر داد.

 مهدی جهاندیده گفت: متقاضیان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاهها می توانند با انتخاب 9رشته کاردانی معماری شهری، معماری داخلی، طراحی مد و لباس، گرافیک، تراش سنگ های قیمتی، هنرهای چوب، گردشگری، هتلداری و صنایع دستی گرایش با گرایش فرش دستباف؛ از مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی صنایع دستی اردبیل برخوردار شوند. 

وی با اشاره به امتیازات خاصی که دانشجویان این دانشگاه می توانند از آنها بهره مند شوند، افزود: پذیرش بدون کنکور، تخصیص وام قرض الحسنه دانشجویی، و دارا بودن کمترین شهریه تحصیلی نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و زمان برگزاری کلاس متناسب با برنامه اکثریت متقاضیان بخشی از امتیازاتی است که دانشجویان مرکز از آنها بهره مند می شوند.

جهاندیده ادامه داد: ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مرکز جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1395 تا پایان سیزدهمین روز از شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت. متقاضیان ثبت نام می توانند برای ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org یا با مراجعه حضوری به مرکز اقدام نمایند.

\n
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1395061012