دیدار مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و رئیس نمایشگاه آرتیجیانا میلان

نشست بررسی عوامل مؤثر در حضور موفق ایران در نمایشگاه بین‌المللی آرتیجیانا میلان 2018 با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و رییس نمایشگاه آرتیجیانا برگزار شد.

به‌گزارش  میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، در این نشست که امروز سه‌شنبه 15 اسفند برگزار شد، موضوعاتی همچون حضور تأثیرگذار در نمایشگاه امسال و سال‌های آتی، معرفی صنایع‌دستی و بازاریابی محصولات این حوزه در دیگر کشورهای جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست رامین افشاری رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و عبادرضا اسلامی مدیر صنایع‌دستی و گردشگری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و آنتونیو اینتیگلیتا رئیس نمایشگاه آرتیجیانا میلان حضور داشتند.

عرضه مستقیم صنایع‌دستی و محصولات هنرمندان ایرانی در نمایشگاه‌های خارجی، متعادل‌سازی قیمت‌ها، عرضه و معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشورمان در ویترین ایتالیا، بهره‌گیری از تجربیات دست‌اندرکاران نمایشگاه بین‌المللی آرتیجیانا به‌منظور ارائه هرچه بهتر و مؤثرتر محصولات ایرانی در دوره‌های آتی نمایشگاه، از جمله مواردی بود که مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی بر آن تأکید داشت.

افشاری در این نشست با بیان این‌که کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی تلاش می‌کند تا در قالب بسته برنامه‌ریزی شده، زمینه حضور هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در نمایشگاه میلان را فراهم کند، از نمایشگاه‌ آرتیجیانا که در ردیف مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنایع‌دستی جهان قرار دارد، به‌عنوان نقطه اتصال تولیدکنندگان و بازارهای هدف جهانی و پایگاهی برای معرفی محصولات صنایع‌دستی یاد کرد.

او همچنین امضای تفاهم‌نامه پنج‌ساله به‌منظور حضور مستمر و هدفمند ایران در این نمایشگاه، استفاده از برخی امتیازات در زمینه تبلیغات محیطی و تأمین فضاهای مناسب برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان کشورمان در آرتیجیانا را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد.

آنتونیو اینتیگلیتا رئیس نمایشگاه آرتیجیانا میلان نیز ضمن قدردانی از کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برای فراهم آوردن زمینه حضور هنرمندان ایرانی در نمایشگاه آرتیجیانا، از پیشنهادهای مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استقبال کرد و گفت موارد مطروحه بررسی خواهد شد.

او یکی از روش‌های جذب مصرف‌کنندگان و خریداران را معرفی تاریخچه، تولید و ساخت محصولات صنایع‌دستی به‌صورت زنده، ارتباط مستقیم با مخاطبان و بازاریابی اصولی دانست و بر نمایش‌ فرهنگ و هنر و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری و عرضه بسته‌های ویژه سفر به ایران در این نمایشگاه تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1396121511