مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از تشکیل کمیته ویژه اطلاع رسانی گردشگری در این دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ایلام ،معصومه علی محمدی ندیر روابط عمومی این اداره کل امروز 2 فروزدین 98 با اعلام این خبر اظهار داشت : با همکاری اهالی رسانه استان از جمله پایگاه های اطلاع رسانی و خبرگزاری ها و... و همچنین همکاران معاونت های گردشگری و میراث و صنایع دستی این کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: از طریق همکاران در این دستگاه اجرایی برنامه ویژه تعطیلات نوروزی به صورت اطلاعات اولیه در اختیار  روابط عمومی قرار گرفته و بعد از تبدیل به تولید محتوی در فضای رسانه ای منتشر می شود.

این مسوول اضافه کرد: افزون بر این خبرنگاران این عرصه در رسانه های استان نیز به صورت خودجوش اقدام به تولید و انتشار برنامه های خاص نوروزی می کنند که جا دارد از  این تلاش‌های خالصانه صمیمانه سپاسگزاری شود.

علی محمدی تصریح کرد : تا پایان تعطیلات نوروزی این کمیته ویژه اطلاع رسانی فعالیت خود را به صورت شبانه روزی استمرار داده و اطلاعیه های لازم را منتشر و در اختیار مخاطبین و گردشگران قرار خواهد داد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 139801021

برچسب‌ها