تأسیس شرکت توسعه گردشگری در شهرستان مهریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بر تأسیس شرکت توسعه گردشگری در شهرستان مهریز تأکید کرد و گفت: «در قالب این شرکت، مجموعه‌های گردشگری شهرستان می‌توانند تبلیغات خود را ارائه کنند.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عصر روز شنبه 9 مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری فعالین گردشگری شهرستان مهریز با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل باغ آهوی مهریز برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در این نشست با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن‌ماه بر آمادگی فعالان گردشگری مهریز در این نمایشگاه تأکید کرد.

آخوندی در ادامه با تأکید بر لزوم تعریف مسیر گردشگری مهریز و معرفی آن به دفاتر خدمات مسافرتی، حضور و همکاری بهره‌برداران تأسیسات گردشگری در برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگری را، مهم و ضروری عنوان کرد.

او بر تأسیس شرکت توسعه گردشگری در شهرستان مهریز تأکید کرد و گفت: «در قالب این شرکت، مجموعه‌های گردشگری شهرستان می‌توانند تبلیغات خود را ارائه کنند.»

مرمت سازه‌های تاریخی به‌صورت سنتی و عدم ایجاد تغییرات در سازه اصلی بنا، استفاده از پتانسیل‌های مهریز درزمینه‌ی حیات‌وحش و گردشگری طبیعی و ... از دیگر مواردی بود که از سوی آخوندی در این نشست مطرح شد.

روشنایی مسیر جاده سنتو یزد – مهریز، نصب تابلوهای تبلیغاتی گردشگری در مسیر جاده، تعریف مسیر جاده تنگ چنار و معرفی آن برای گردشگران ازجمله مواردی بود که در این نشست هم‌اندیشی، در خصوص آن بحث و تبادل‌نظر شد.

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14010710104872

برچسب‌ها