نمود ایران کوچک در جشنواره یلدای ایرانی البرز/ صنایع‌دستی سراسر کشور به نمایش درآمد

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: جشنواره یلدایی با اجرای آیین‌های اقوام و برخورداری از غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات استان‌های مختلف علاوه بر ایجاد فضایی مطلوب برای مخاطبان، ظرفیت خوب البرز را به عنوان ایران کوچک، در زمینه صنایع‌دستی نشان می‌دهد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز یحیی دارایی شامگاه چهارشنبه 30 آذر 1401 در بازدید از جشنواره یلدایی که در کاخ مروارید برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های متناسب با یلدای ایرانی و برگزاری جشن شب یلدا در این جشنواره باعث ایجاد فضای نشاط اجتماعی شده است.  

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به استقبال خوب مردم از این جشنواره، ادامه داد: صنایع‌دستی استان‌های مختلف کشور از جمله لباس‌های سنتی کرمانشاه، مس زنجان، حصیر شمال، سوغات جنوب، یزد و دیگر استان‌ها به خوبی در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است. 

به گفته دارایی غرفه گردشگری سلامت که به ویزیت و ارائه خدمات طب سنتی به صورت رایگان می‌پردازد، نیز از نقاط قوت در نمایشگاه این جشنواره است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010930537338

برچسب‌ها