برگزاری دوره آموزشی برای کارشناسان گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی فن بیان برای کارشناسان گردشگری این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی امروز 17 دی‌ماه 1401 اظهار کرد: 30 کارشناس حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در استان آموزش‌های فن بیان در برخورد با سرمایه‌گذار را فراگرفتند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کارشناسان مطالب مرتبط با چگونگی معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌منظور توسعه صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به مدت 12 ساعت آموزش دیدند.

او افزود: ارتقای آگاهی و دانش کارشناسان حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه بیان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در همایش‌ها و سمینارهای ملی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

کرمی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فعالان مختلف حوزه‌ گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت مستمر تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

او یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از افزون بر 300 جاذبه گردشگری یکی از مهم‌ترین مقصدهای سفر برای گردشگران داخلی و خارجی بوده که در طول سال میزبان مسافران فراوان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011017400501

برچسب‌ها