جشنواره سرو سیمین ۷ پیوند تمدنی ایران با کشورهای مختلف را تقویت می‌کند

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: جشنواره سرو سیمین ۷، فرصتی برای حضور آثار هنرمندان بین المللی از کشورهای همسایه است که پیوند تمدنی ما را با این کشورها تقویت می کند و برای حفظ هویت ملی کشورمان بسیار موثر است.

به‌گزارش خبرنگار میراث آریا، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در بازدید از این جشنواره بیان کرد: هفتمین جشنواره سرو سیمین، آثار بسیار فاخر، بدیع و ارزشمندی را در معرض دید علاقه مندان این حوزه قرار داده است.

او افزود: این جشنواره فرصتی برای بروز استعدادها و هویدا شدن آثار هنرمندانی است که در صورت عدم حضور در جشنواره، چه بسا امکان بروز و ظهور به صورت مشخص در سطح ملی و بین المللی را نداشتند.

شالبافیان گفت: جشنواره محملی برای گردهم آمدن صاحبان اصلی حوزه صنایع دستی است. هنرمندانی که در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند، دور هم جمع شدند تا آثارشان را به نمایش بگذارند. یکی از ویژگی های این جشنواره، حضور آثار هنرمندان بین المللی از کشورهای همسایه است که پیوند تمدنی ما را با این کشورها تقویت می کند و برای حفظ هویت ملی کشورمان بسیار موثر است.

هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین 7) از 26 بهمن تا 4 اسفند 1401 (15 تا 23 فوریه 2023 میلادی) در موزه ملی ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011128761494

برچسب‌ها