برپایی جشنواره نقاشی کودک و خانواده در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان

مدیر اجرایی جشنواره زمستانی در همدان از برگزاری برنامه‌های جشنواره زمستانی با عنوان «بهار گردشگری در زمستان استان همدان» خبر داد و گفت: این جشنواره با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی تا ۱۷ اسفند ماه امسال ادامه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  امیر زیوری‌گل، عصر شنبه 6 اسفندماه  هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های تفریحی، گردشگری زمستانی و رونق صنعت گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی در سطح استان عنوان کرد.

مدیر اجرایی جشنواره زمستانی در همدان افزود: جشنواره زمستانی استان همدان با حمایت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استانداری همدان، فرمانداری همدان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هم‌چنین بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری از جمله گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر، هتل کتیبه و شرکت سیاحتی علیصدر با محوریت موسسه فرهنگی، هنری آوای‌هنرور برگزار می‌شود.

او ادامه داد: هم‌زمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی همدان، مسابقه نقاشی با حضور دانش آموزان در پیاده راه بوعلی با استقبال پرشور دانش اموزان و خانواده ها برگزار شد.

زیوری‌گل گفت: سیزدهمین جشنواره زمستانی همدان از ۲۸ بهمن تا ۱۷ اسفند با اجرای برنامه‌های متنوعی در همدان و دیگر شهرستان ها در حال برگزاری است، امسال بیش‌ از ۳۰ عنوان برنامه‌ متنوع در سطح استان همدان برگزار می‌شود.

زیوری‌گل گفت: در کنار اجرای برنامه‌های متعدد در این جشنواره بازدیدکنندگان از تپه باستانی هگمتانه، آرامگاه بوعلی، باغ موزه دفاع‌مقدس، دهکده گنج‌نامه، تپه عباس‌آباد و لالجین به عنوان جاذبه‌های ویژه گردشگری استان دیدن خواهند کرد.

او از ارائه تخفیف اقامت در هتل‌های استان همدان هم‌زمان با برگزاری جشنواره زمستانی خبر داد و ادامه داد: جشنواره غذا، بازی‌های زمستانی، جشنواره عکس، کارناوال شادی، جنگ شادی، اجرای تورهای گردشگری و جشنواره نقاشی از دیگر برنامه‌های جشنواره زمستانی استان همدان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011207889846

برچسب‌ها