نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا پایان اردیبهشت سال 1402

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در جلسه بررسی ظرفیت‌های گردشگری بخش بهاران شهرستان گرگان از نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا پایان اردیبهشت سال آتی به‌منظور واگذاری به سرمایه‌گذاران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 در جلسه بررسی ظرفیت‌های گردشگری بخش بهاران شهرستان گرگان که در دفتر امام‌جمعه بخش بهاران در شهر سرخنکلاته برگزار شد، گفت: شرح خدمات در نظر گرفته‌شده در طرح اولیه پارک جنگلی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مناسب نبود و بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه‌گذاری در این طرح نداشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی و میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی این طرح اصلاح شده است و امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه 1402 این طرح مورد تائید قرار گیرد. در این طرح اصلاحی ظرفیت‌های دیگری به شرح خدمات این طرح افزوده شد تا برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رغبت ایجاد شود.

او بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌هیچ‌وجه قصد مالکیت پارک جنگلی قرق را نداشته است و تأسیساتی که در پروژه موزه میراث روستایی گلستان در حال ایجاد است فقط زیرساختی بوده و در راستای مهیاکردن زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011218118569

برچسب‌ها