بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تهران، پرهام جانفشان روز یکشنبه 21 اسفند ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: در این نشست که با حضور روسا و نمایندگان تشکلهای صنفی و حرفهای هتل و هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، سفرهخانههای سنتی، دفاترخدمات مسافرتی و واحدهای پذیرایی، میانراهی و مجتمعهای گردشگری برگزار شد بر لزوم ایجاد یک هماهنگی و همکاری منسجم برای افزایش سطح خدمات و رضایتمندی گردشگران تاکید شد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان تهران عنوان کرد: در این نشست مقرر شد تا ضمن اطلاع رسانی دقیق از تخفیفهای در نظر گرفته شده در مراکز اقامتی و پذیرایی برای مسافران نوروزی، افزایش نظارتها نیز به صورت مستمر و روزانه انجام شود.
او افزود: تجربه موفق سالگذشته نشان داد که همکاری بین صنفی موجب جذب بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی و در نهایت انتفاع همه فعالین صنعت گردشگری میشود.
علی رفیعی معاون گردشگری استان تهران در ابتدای این نشست با اعلام شعار و کمپین گردش به وقت تهران گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای نوروز 1402 را بیان کرد.
معاون گردشگری استان تهران عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده پیشبینی کاهش شکایات نوروزی در مقایسه با سالهای گذشته را داریم.
او افزود: کمیته رسیدگی به شکایت گردشگری در تمام ایام نوروز 1402 آمادگی ثبت و پاسخگویی به شکایات احتمالی و مطالبات مسافران نوروزی را در کمترین زمان ممکن دارد.
در ادامه روسای تشکلهای صنفی و حرفهای گردشگری اقدامات و انتظارات خود را برای میزبانی بهتر از مسافران نوروزی بیان کردند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/