تمام دستگاه‌های اجرایی طبس با آمادگی کامل به استقبال عید نوروز رفته‌اند

فرماندار ویژه طبس گزارشی از اقدامات و برنامه‌های ستاد سفر شهرستان ارائه داد و گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل به استقبال عید نوروز رفته‌اند و مردم خونگرم و مهمان‌نواز شهرستان طبس آماده میزبانی از زائران، گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، معاونین فرمانداری ویژه طبس، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها از فعالیت‌های و برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طبس بازدید کردند.

زیارت آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع)، بازدید از ظرفیت‌های اسکان و امکانات آستان مبارک، بازدید از هتل‌ها و مراکز گردشگری، بازدید از باغ گلشن و سایر کمپ‌های اسکان موقت و … از برنامه‌های این بازدید در روز چهارشنبه 2 فروردین‌ماه 1402 بود.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گزارشی از اقدامات و برنامه‌های ستاد سفر شهرستان ارائه داد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل به استقبال عید نوروز رفته‌اند و مردم خونگرم و مهمان‌نواز شهرستان طبس آماده میزبانی از زائران، گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز طبس را قطب گردشگری استان معرفی کرد و ظرفیت‌های این شهرستان را بی‌نظیر و کم‌نظیر دانست که نیاز به توجه بیشتر دارد.

عباس‌زاده گفت: طبس در ایام عید نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران و مسافران نوروزی است و مردم فهیم شهرستان طبس به‌خوبی از گردشگران و مسافران میزبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010413314

برچسب‌ها