خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی همدان با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان ادامه دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: برنامه‌ریزی و خدمات‌دهی مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان در همدان مورد توجه قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم علیزاده، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن جاذبه‌های فرهنگی استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با بیان اینکه تمهیدات بسیار خوبی در ماه رمضان و تعطیلات نوروز صورت گرفته است، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه های نوروزگاهی، نمایش، عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی و...از جمله برنامه‌های  در حال اجرا در این ایام است.

او عنوان کرد: همچنین به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران، طرح تشدید بازدید‌های نظارتی بر اماکن اقامتی و گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در حال انجام است.

معصوم علیزاده با بیان اینکه با متخلفان و حرمت‌شکنان در این ایام برابر قانون برخورد خواهد شد، افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها با رعایت شئونات این ماه مبارک و همچنین ضوابط و مقررات مربوطه، فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108889366

برچسب‌ها