جشنواره خیابان غذا در قم به میزبانی سرای چارسو برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از نقل مکان محل برپایی نخستین جشنواره خیابان غذا از مجاورت خانه تاریخی زند به سرای چارسو خبر داد و گفت: از ویژه برنامه‌های این جشنواره آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی گفت: نخستین جشنواره خیابان غذا که همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در مجاورت خانه تاریخی زند برگزار شده است با توجه به احتمال بارندگی و کاهش دما و لزوم مسقف بودن فضا برای برپایی نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع‌دستی و همچنین موقعیت دسترسی مناسب در هسته مرکزی شهر به دعوت مجموعه سرای چارسو در این سرا برپا شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه از اهداف برپایی این جشنواره را ایجاد فضا و زمینه مناسب برای افزایش شادی و نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: جشنواره خیابان غذا با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صدا و سیما و ستاد دیه برگزار می‌شود. 

او ادامه داد: این جشنواره خیابانی علاوه بر مباحث خوراک و غذا با برپایی نمایشگاه محصولات‌ خانگی و صنایع‌دستی و برگزاری مراسم گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد با اجرای برنامه توسط هنرمندان استانی و کشوری همراه خواهد بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: جشنواره خیابان غذا هر شب پس از افطار از ساعت ۲۱ در سرای چارسو، واقع در ۵۵ متری عمار یاسر، تقاطع آذر با اهدای جوایز نفیس پذیرای حضور شهروندان و میهمانان نوروزی است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112684470

برچسب‌ها