راه‌اندازی پروژه‌های راکد و نیمه فعال از اولویت‌های گردشگری استان گلستان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در نخستین جلسه شورای اداری این اداره‌کل گفت: یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در سال جدید راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه‌های راکد و نیمه فعال در این حوزه خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1402 در نخستین جلسه شورای اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان که با حضور معاونان، مدیران ستادی و مدیران شهرستانی این اداره‌کل در گرگان برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت تکمیل پروژه‌های راکد و نیمه فعال در همه بخش‌هاست که در این راستا یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در سال جدید راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه‌های راکد و نیمه فعال در این حوزه خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در سفر رئیس جمهوری در حوزه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با حجم اعتباری بالغ‌ بر یک‌ هزار و 100 میلیارد ریال در راستای توسعه صنعت گردشگری استان مصوب شد که باید با همکاری و تلاش و پشتکار این پروژه‌ها را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانیم.

او بیان کرد: ارزیابی عملکرد مدیران ادارات شهرستانی یکی از اولویت‌های اداره‌کل است و بر اساس شاخصه‌ها و معیارها مدیران ارزیابی و معرفی خواهند شد.

تشریح و بررسی اقدامات اجرایی در راستای تدوین برنامه عملیاتی اداره‌کل و محور اشتغال بر اساس بودجه سال 1402 و تشریح، تبیین و تعیین اهداف اداره‌کل بر اساس بودجه ابلاغی سال‌جاری از اهم دستور کار نخستین جلسه شورای اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان بود.

در این نشست همچنین معاونان، مدیران ستادی و مدیران ادارات شهرستانی اداره‌کل ضمن پرسش و پاسخ و ارائه مشکلات و راهکارها در سه حوزه مأموریتی، اهم اقدامات و برنامه‌های خود در سال‌جاری را مطرح کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020225118821

برچسب‌ها