میز شمیم خدمت میراث‌فرهنگی لرستان در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد برپا شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برپایی میز شمیم خدمت این اداره‌کل در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور در این خصوص گفت: به‌منظور ارائه خدمات به مردم استان میز شمیم خدمت در حوزه فعالیت این اداره‌کل امروز در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار کرد: معاونان و مدیران اداره‌کل مشکلات مردم استان را در حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  مورد بررسی قرار دادند و پیگیری کردند.

او با بیان اینکه برگزاری میز شمیم خدمت اداره‌کل به مناسبت آغاز هفته صنایع‌دستی برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی، ایجاد بازارچه محصولات صنایع‌دستی در نقاط مختلف شهرها، حفاظت از بناها و اماکن تاریخی و همچنین برنامه‌ریزی در حوزه توسعه صنعت گردشگری از مطالبات عمومی مردم در این برنامه بود.

حسن‌پور بیان کرد: خدمت به مردم مهمترین اولویت کاری و بزرگ‌ترین راه مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: همچنین در حاشیه نماز‌جمعه این هفته خرم‌آباد با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد از ۲ خانواده شهید استان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020319309240

برچسب‌ها