صنعت گردشگری سلامت در سیستان و بلوچستان به توسعه اقتصاد کشور کمک می‌کند 

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فنوج گفت: گردشگری سلامت به توسعه اقتصادی و استانداردھای زندگی کمک خواھد کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، یوسف رئیسی ظهر امروز چهارشنبه 18 مردادماه 1402 در دیدار با رئیس شبکه بھداشت و درمان شھرستان فنوج که به منظور تبادل نظر در زمینه‌ھای سلامت و گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد باید زیرساخت‌های آن تقویت شود از این حیث استقرار یک پزشک قانونی و پیست موتورسواری می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

او خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های کاربردی و تقویت زیرساخت‌های لازم تمام تلاش خود را در راستای رشد گردشگری سلامت در منطقه خواهیم داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فنوج گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص استقرار پزشک قانونی در مرکز شهر انجام شدہ و به زودی این امر مھم اتفاق خواھد افتاد.

بامری ادامه داد: شھرستان فنوج با توجه به اینکه سرزمین تپه‌ھاست می‌تواند یکی از قطب‌ھای مھم موتورسواری استان باشد که این رشته ھیجانی و پرطرفدار به بخش گردشگری کمک شایانی خواھد کرد.

او بیان کرد: در این دیدار مقرر شد یک جلسه مشترک با نیروی انتظامی و ورزش و جوانان به منظور احداث یک پیست در مکان امن حاشیه شھر فنوج احداث شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha